Konsultacja online

Wybierz termin konsultacji, który Cie interesuje:

Listopad 2020
pon wt śr czw pt
2627282930
23456
910111213
1617181920
2324252627
301234

Telekonsultacja online obejmuje :

• rozmowę z pacjentem i zebranie wywiadu dotyczącego choroby
• pacjent ma możliwość przesłania zdjęć zmian chorobowych skóry oraz wykonanych wyników badań i innych konsultacji
• lekarz omawia wyniki badań i analizuje wyniki wcześniejszego leczenia
• lekarz ustala plan postępowania leczniczego indywidualnie dla każdego pacjenta, omawia sposób stosowania zaleconych leków i monitoruje terapię
• lekarz wystawia e-receptę, e-zwolnienie, e-skierowanie

Telekonsultacja online jest realizowana w identyczny sposób jak w przypadku standardowej porady odbywającej się w gabinecie. O dokładnej godzinie telekonsultacji będą Państwo poinformowani przez asystentkę. Koszt wizyty online jest identyczny jak w przypadku standardowej wizyty w gabinecie. Lekarz zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany godziny konsultacji co wynika ze standardowej pracy w gabinecie.

Jak mogę zarejestrować się na konsultację specjalistyczną online?

Aby zarejestrować się na konsultację online należy użyć formularza znajdującego się na stronie internetowej http://luxderm.webd.pl/konsultacja-online/ lub poprzez kontakt z rejestracją. Potwierdzenie zapłaty należy przesłać e-mail gabinetluxderm@gmail.com lub poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie głównej (zielona koperta) w dniu poprzedzającym telekonsultację.

W jaki sposób lekarz skontaktuje się ze mną?

W dniu wizyty lekarz skontaktuje się z Państwem telefonicznie.

Jak długo trwa wizyta?

Czas trwania telekonsultacji jest dostosowany do indywidualnej potrzeby pacjenta.

W jaki sposób mogę przesłać wyniki badań lub zdjęcia?

Wykonane wyniki badań oraz dokumentację wcześniejszego leczenia proszę przesłać na dwie godziny przed wizytą na adres mailowy: gabinetluxderm@gmail.com

Czy na telekonsultację można zarejestrować w dniu wizyty?

Tak, o ile lekarz dysponuje w tym dniu wolnym terminem telekonsultacji a pacjent prześle potwierdzenie wykonanego przelewu na dwie godziny przed konsultacją. Asystentka poinformuje o planowanej godzinie telekonsultacji.

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt:
REJESTRACJA : 694-895-330

Zgodnie z prawem, możliwość udzielania konsultacji za pośrednictwem systemów teleinformatycznych wprowadziła nowelizacja Ustawy o Zawodzie Lekarza z 2016 roku. Treść ustawy dostępna jest na stronie: Ustawa o zawodach lekarza i lekarza dentysty – Rozdział 1, Art. 2. pkt 1.